Sivas'ta korsan okul servisi, ilköğretim öğrencisini ezdi. - Eğitim Haberleri

3 Nisan 2008 Perşembe

Sivas'ta korsan okul servisi, ilköğretim öğrencisini ezdi.

Yahyabey Caddesi'nde meydana gelen olayda evinin önünde okula gitmek için bekleyen ilköğretim öğrencisi Çiğdem Saraç servis aracının altında kaldı.

Minibüsün üzerine devrilmesi sonucu yaralanan Çiğdem Saraç, Cumhuriyet Üniversitesi Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Saraç'ın hayati tehlikeyi atlattığı öğrenildi. Servis minibüsünün içinde bulunan 5 öğrenci ise yara almadan kurtuldu. Görgü tanıkları, minibüsün aşırı hız yaptığını ve direksiyon hakimiyetini kaybederek önce kaldırıma çıktığını, ardından ise evinin önünde okul servisini bekleyen Yavuz Selim İlköğretim Okulu 7. sınıf öğrencisi Çiğdem Saraç'ın üzerine devrildiğini söylediler. Kazanın ardından minibüsün sürücüsü Yusuf Baş, polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. Korsan araç ise trafikten 15 gün süreyle men edildi.

Hiç yorum yok: