Şanlıurfa'da aşk cinayetine kurban giden Çağla gözyaşlarıyla anıldı, dün başlaması planlanan vizeler ise bir hafta ertelendi. - Eğitim Haberleri

1 Nisan 2008 Salı

Şanlıurfa'da aşk cinayetine kurban giden Çağla gözyaşlarıyla anıldı, dün başlaması planlanan vizeler ise bir hafta ertelendi.

Şanlıurfa'da karşılıksız aşk cinayetine kurban giden tıp fakültesi öğrencisi Çağla Arin için Harran Üniversitesi'nde anma töreni düzenlendi. Tıp Fakültesi Morfoloji Salonu'nda gerçekleştirilen törene, Çağla'nın arkadaşlarının yanı sıra, Rektör Prof. Dr. İ. Halil Mutlu, rektör yardımcıları ve öğretim görevlileri katıldı.

'SENİ UNUTMAYACAĞIZ'
Korkunç olayda yaralanan Çağla'nın ev arkadaşı Seda Tunca, "Sen hep bize 'beni çok sevmeyin' derdin. Sen küçücük şehirde büyük boşlukları dolduran bir değersin. Seni hiç unutmayacağız" dedi. Gözyaşlarına boğulan genç kız, arkadaşları tarafından kürsüden güçlükle indirildi. Rektör Prof. Dr. İ. Halil Mutlu, "Benim için burası sözün bittiği yerdir. Allah rahmet eylesin" ifadesini kullandı. Tıp Fakültesi Öğretim Görevlisi Prof. Dr. Şahin Aksoy ise "2. sınıfa geçtiğinde bana, 'Mezuniyet kepimi sizin elinizden giymek isterim' dediğinde, ben de, 'belki buralarda olmayabilirim' demiştim. O da, 'Ben sizi bulur yine kepimi sizin elinizden giyerim' demişti" diyerek, Çağla ile ilgili anılarını dile getirdi. Rektörlük, Tıp Fakültesi'nde dün başlaması planlanan vizeleri de bir hafta erteledi.

ZANLI KONUŞMUYOR
Bu arada tedavisi süren katil zanlısı Hüseyin Zengin'in hayati tehlikeyi atlattığı, ancak polise ya da savcıya ifade vermeyi reddettiği öğrenildi.

Hiç yorum yok: