Polis Koleji Sınavı Başvuruları Başladı. - Eğitim Haberleri

12 Mart 2008 Çarşamba

Polis Koleji Sınavı Başvuruları Başladı.


81 il merkezinde Polis Koleji Yerleştirme Sınavı’nın Orta Öğretim Yerleştirme Sınavı ile birlikte yapılacağı bildirildi. Zonguldak İl Emniyet Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Büro Amirliği'nden yapılan açıklamada, 81 il merkezinde Polis Koleji Yerleştirme Sınavı'nın Orta Öğretim Yerleştirme Sınavı ile birlikte yapılacağı kaydedildi.

Polis Koleji Yerleştirme sınavı, 08 Haziran 2008 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 81 il merkezinde, Orta Öğretim Kurumları Öğrenci ve Yerleştirme Sınavı (OKS) ile birlikte yapılacağı belirtildi.

Polis Koleji Aday Tespiti Sınavı müracaat işlemlerinin 10-28 Mart tarihleri arasında yapılacağı, Polis Koleji Aday Tespit Sınavı'na müracaat etmek isteyen öğrencilerin, İl Emniyet Müdürlüğü Eğitim Şube Müdürlüğü'nden ve okul müdürlüklerinden yada www.poliskoleji.k12.tr internet adresinden sınavla ilgili detaylı bilgileri öğrenebilecekleri bildirildi.

Hiç yorum yok: