İlköğretim Öğrencisi Bıçakla Saldırdı... - Eğitim Haberleri

12 Mart 2008 Çarşamba

İlköğretim Öğrencisi Bıçakla Saldırdı...


14 yaşındaki ilköğretim öğrencisi S.A. gözaltına alındı. Suçu bıçakla öğretmene saldırmak...

Samsun'da 14 yaşındaki Fatih İlköğretim okulu öğrencisi S.A., Kocatepe İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı Murat Öz'ün kendisini okulun bahçesinden zorla çıkarması üzerine, dışarıdan getirdiği ekmek bıçağıyle tehdit etti. S.A., öğretmenin şikayeti üzerine polis tarafından gözaltına alındı.

S.A., okulun bahçesinde dolaşırken nöbetçi öğretmen tarafından dışarı çıkarılmak istendi. Nöbetçi öğretmene direnerek hakaret eden S.A.'yı, müdür yardımcısı Murat Öz, zorla okul dışına çıkardı. Bunun üzerine dışarıdan ekmek bıçağı alarak tekrar okula gelen S.A., müdür yardımcısı Öz'e bıçakla saldırdı. Saldırıdan yara almadan kurtulan Öz, hemen polise giderek durumdan şikayetçi oldu.

Konu ile ilgili soruşturma başlatan polis, kısa sürede zanlıyı yakalayarak gözaltına aldı. Çocuk Şube Müdürlüğü'nde verdiği ifadesinde okul bahçesinden zorla çıkarılmasına sinirlendiği için olayı gerçekleştirdiğini söyledi. Sorgulaması tamamlanan S.A., bugün adliyeye sevk edildi.

Hiç yorum yok: