İpekkuşak Köyü ilköğretim öğrencileri, kendilerini bırakıp gitmeyecek bir öğretmen bekliyor. - Eğitim Haberleri

12 Mart 2008 Çarşamba

İpekkuşak Köyü ilköğretim öğrencileri, kendilerini bırakıp gitmeyecek bir öğretmen bekliyor.

Kalıcı Bir Öğretmen Bekliyorlar.

İpekkuşak Köyü ilköğretim öğrencilerinin gözü bir yıldır yoldaydı. Nihayet yıllardan sonra okullarına kadrolu öğretmen atanacağını öğrenince okulun 65 öğrencisi ve velileri çok sevindi. Çünkü daha önce gelen vekil öğretmenler, kısa süre kaldıktan sonra okulu bırakmıştı.

Son bir yılda köyde öğretmen yoktu. Köyün muhtarı Tevfik Vural yoğun çalışmalarının ardından köye kadrolu iki öğretmen sözü aldı. Öğretim yılının başında iki kadrolu kadın öğretmenin ataması yapılınca büyük sevinç yaşadılar.

Ancak bir hafta önce yine kısa süre kalıp gidecek iki vekil öğretmenin gelmesi hayal kırıklığı yarattı. Muhtar Vural, "Eğitim yine yarım kalacak.  Sözümü tutamadım diye beni köye almıyor" diyerek çaresizliğini anlattı.

Hiç yorum yok: