İlköğretim Öğrencisi Liseliyi Bıçakladı... - Eğitim Haberleri

13 Mart 2008 Perşembe

İlköğretim Öğrencisi Liseliyi Bıçakladı...



Karabük'te, ilköğretim okulu 8'nci sınıf öğrencisi 15 yaşındaki Y.B., lise 1'inci sınıf öğrencisi 16 yaşındaki Barış Babucçu'yu bıçakla yaraladı. Babucçu hastaneye kaldırılırken, Y.B. gözaltına alındı.
Olay, bugün saat 14.30 sıralarında Esentepe Anayasa İlköğretim Okulu'nun önünde meydana geldi. Kapullu İlköğretim Okulu 8'inci sınıf öğrencisi Y.B., daha önce de kavga ettiği Ticaret Lisesi 1'inci sınıf öğrencisi Barış Babucçu ile karşılaştı. Tartışmaya başlayan 2 öğrenci kavgaya tutuştu. Cebindeki bıçağı çıkaran Y.B., Barış Babucçu'yu karın bölgesinden bıçakladı. Kanlar içinde kalan Babucçu, arkadaşlarının haber vermesi üzerine gelen sağlık ekipleri tarafından Karabük Şirinevler Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Y.B. ise Karabük Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şubesi ekipleri tarafından gözaltına alındı. Hastanede tedavi altına alınan Barış Babucçu'nun hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.

Hiç yorum yok: