Ortaöğretimde burslu okuyan öğrencilere burslarını zamanında ödemeyen okul müdürlükleri izlemeye alınıyor - Eğitim Haberleri

5 Şubat 2008 Salı

Ortaöğretimde burslu okuyan öğrencilere burslarını zamanında ödemeyen okul müdürlükleri izlemeye alınıyor

Ortaöğretim Burs ve Yurtlar Dairesi Başkanlığı, ortaöğretimde burslu öğrenim gören öğrencilere verilecek bursların okul müdürlükleri tarafından geciktirildiğini bildirerek, okul müdürlüklerinin İl Milli Eğitim Müdürlükleri tarafından izlenmesini istedi.

Ortaöğretim Burs ve Yurtlar Dairesi Başkanı Halis Koyuncuoğlu, İl Milli Eğitim Müdürlerine iletilmesi amacıyla gönderdiği yazıda, ilköğretim kurumlarının 6, 7 ve 8'inci sınıfları ile ortaöğretim kurumlarından öğrenim gören burslu öğrencilerin mağdur edildiğini kaydetti. Koyuncuoğlu, söz konusu öğrencilere belli dönemlerde yapılan burs ödemelerinin okul müdürlüklerince aksatıldığını belirtti. Koyuncuoğlu, “Burslu öğrencili olan okul müdürlüklerinin konu hakkında daha duyarlı kalmaları konusunda gerekli izleme ve rehberlikte bulunulması gerekmektedir” dedi.

ÖZEL YURTLAR DENETLENMİYOR

Özel öğrenci yurtlarının denetlenmesinde de aksaklıklar olduğunu kaydeden Koyuncuoğlu, her özel öğrenci yurdunun, yönetmeliğin öngördüğü şekilde mutlaka iki görevliden oluşan ekiplerce yılda iki defa denetimlerinin sağlanması ve sonuçlarının değerlendirilmesi gerektiğini de hatırlattı.(ANKA)

Hiç yorum yok: