Ortaöğretim Sisteminde Arayışlar - Eğitim Haberleri

8 Şubat 2008 Cuma

Ortaöğretim Sisteminde Arayışlar

Türkiye Özel Okullar Birliği, ''Ortaöğretim Sisteminde Arayışlar'' konulu sempozyum düzenleyecek. Özel Okullar Birliği Derneği'nden alınan bilgiye göre, Antalya'da 8-9 Şubat günlerindeki sempozyumunun açılışına TBMM Başkanı Köksal Toptan ve TBMM Milli Eğitim, Kültür, Gençlik, ve Spor Komisyonu Başkanı Mehmet Sağlam, sempozyumun ikinci gününe ise ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan katılacak.

Milli Eğitim Bakanlığı bürokratları ve çeşitli üniversitelerden akademisyenlerin de konuşmacı olarak katılacağı sempozyumda, ortaöğretim sistemi tartışılacak. ''Ortaöğretim Gerçeği: Sorunlar ve Çözümler'', ''Yeni Ortaöğretime Geçiş Sistemi ve Özel Okullar'', ''Ortaöğretim Sonrası Yükseköğretime Geçiş'', ''Dünyada ve Türkiye'de Ortaöğretim Sistemi'' konu başlıklarının ele alınacağı sempozyum, 2 gün sürecek.

Hiç yorum yok: