Eğitim-Sen Genel Başkanı Alaaddin Dinçer, " 7 bin değil en az 50 bin öğret atanmalı" - Eğitim Haberleri

8 Şubat 2008 Cuma

Eğitim-Sen Genel Başkanı Alaaddin Dinçer, " 7 bin değil en az 50 bin öğret atanmalı"

Eğitim-Sen Genel Başkanı Alaaddin Dinçer, Mart ayına kalan atamalarda, 7 bin öğretmen ataması yapılacağı iddiaları üzerine, eğitimde öğretmen açığının 60 bin olduğunu belirterek, en az 50 bin kadrolu öğretmen atamasının yapılması gerektiğini söyledi. Dinçer, 2008 yılı öğretmen atamalarına ilişkin olarak Milli Eğitim Bakanlığı'nca şubat ayında yapılması gereken öğretmen atamalarının, Maliye Bakanlığı'nın kadroları serbest bırakmaması nedeniyle mart ayına kalabileceğini hatırlattı. Dinçer, “Diplomalı işsiz öğretmen sayısı 170 bindir. Her yıl 37 bini eğitim fakültelerinden 57 bini diğer fakültelerden mezun olmak üzere yaklaşık 90 bin kişi öğretmenlik için hazırlanmaktadır. 2012 yılında öğretmen adayı sayısı 400 bine ulaşacaktır” dedi.

Hiç yorum yok: