Kars valisi merkeze bağlı köylerde yapılan hane ziyaretleri sonucunda 65 öğrencinin okula devam etmesi sağladı - Eğitim Haberleri

26 Ocak 2008 Cumartesi

Kars valisi merkeze bağlı köylerde yapılan hane ziyaretleri sonucunda 65 öğrencinin okula devam etmesi sağladı

2007–2008 eğitim-öğretim yılında yapılan ikna çalışmalarının başlamasıyla birlikte 26.12.2007–17.01.2008 tarihleri arasında merkeze bağlı köylerde yapılan hane ziyaretleri sonucunda 65 öğrencinin okula devam etmesi sağlandı.

Yapılan hane ziyaretleri sonucu okula devam etmeyen çocuklar ve aileleri ile tek tek görüşen Sayın Yeşim ERDEN, çocukları okula devam etmeleri için ikna ederken maddi durumu iyi olmayan ailelere yardım yapılması ve özürlü olanlara maaş bağlanabilmesi için gerekli işlemler konusunda yardımcı oluyor.

Çığırgan köyünde yapılan hane ziyaretlerinden birinde bir çocuğun sağlık problemi nedeniyle okula gidemediğini ve ailenin maddi durumunun iyi olmadığını öğrenen Sayın Yeşim ERDEN, çocuğun sağlık masraflarını üstlenerek tedavisinin yapılmasını da sağladı.

Çocuklarını okula göndermeyen ailelere bir çağrıda bulunan Valimiz Sayın Mehmet Ufuk ERDEN'in eşi Sayın Yeşim ERDEN, "Çocukları okula istiyoruz. Onlar hepimizin çocukları. Lütfen çocuklarımızı okula gönderelim. Aileler çocukları iş gücü olarak görüyorlar. Eğitim ve öğretimin çok fazla gerekliliğine inanmıyorlar. Ekonomik düzeyin yetersizliğinden yakınıyorlar. Çocuklarını okula göndermeyen ailelere, çocuklarının devletin imkânları ile okuyacaklarını açıklıyoruz. En önemlisi de çocuklarımız birbirlerinden olumsuz yönde etkileniyorlar. Biz bütün çocuklarımızın iyi birer eğitim alarak kendi ayakları üzerinde durabilen, iyi birer iş sahibi, kendine güvenen bireyler olmasını istiyoruz. Bizler çocuklarımızın eğitimleri için gerekli olan bütün çabayı göstereceğiz.”şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: