"Emek Gençliği" üyesi öğrenciler, Öğrenci Seçme Sınavı'nı (ÖSS) protesto ettiler - Eğitim Haberleri

26 Ocak 2008 Cumartesi

"Emek Gençliği" üyesi öğrenciler, Öğrenci Seçme Sınavı'nı (ÖSS) protesto ettiler

Yüksel Caddesi'nde, "Hayat 3 Saatlik Sınava Sığmaz", "ÖSS Kaldırılsın" yazılı dövizler taşıyan öğrenciler, ÖSS'yi protesto eden sloganlar attılar.

Daha sonra Eren Yılmaz, "Emek Gençliği" adına yaptığı açıklamada, ÖSS odaklı eğitim sisteminin öğrencileri sadece sınavlara kilitlediğini, bu nedenle gençlerin sorgulamayan, düşünmeyen bireyler olarak yetişmesine neden olduğunu belirtti.

Yılmaz, ayrıca üniversitelerin paralı hale getirilmek istendiğini, bunun dar gelirli ailelerin çocuklarının eğitim şansını azaltacağını kaydetti.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bi kere şımarıklık yapan bir cocuk bunu hak ediyor.Ve bu olayı internete vermeye gerek yoktu.Birkere bu olayı internete veren kişi hem kendini hemde Zeyni Hanım İlk Öğretim Okulunu rezil etmiş oluyor.

Adsız dedi ki...

ben çok seviyodum ben kaç kere şımarıklık aotım benimdew kulağımı çekti ama hakketmiştim o kadın tam bir YALNCI