Son Sınıftaki Engellilerin Başvurusu Kabul Edilsin... - Eğitim Haberleri

28 Nisan 2010 Çarşamba

Son Sınıftaki Engellilerin Başvurusu Kabul Edilsin...

TEÇ-SEN, Özürlü Personel Alımı Sınavı'na girmek isteyen mezun olabilecek durumdaki son sınıf öğrencilerinin başvurularının kabul edilmesini istedi.

Tüm Eğitim Çalışanları Sendikası (TEÇ-SEN), Özürlü Personel Alımı Sınavı'na girmek isteyen son sınıfta okuyup mezun olabilecek durumdaki engellilerin başvurularının Milli Eğitim Müdürlüklerince kabul edilmediğini bildirdi.

TEÇ-SEN'den yapılan yazılı açıklamada, Milli Eğitim Bakanlığı'nda istihdam edilecek 5 bin özürlü personel alımı için yapılacak sınavın, 4 Temmuz'a ertelendiği belirtildi.

Başvuruların son günü olan 21 Mayıs tarihinden herhangi bir değişiklik yapılmadığına dikkat çekilen açıklamada, "Ortaöğretim, önlisans, lisans son sınıfta okuyan özürlü vatandaşlarımızdan il Milli Eğitim müdürlüklerince 'Öğrenim Belgesi' istenmektedir. Son sınıfta okuyan ve mezun olabilecek durumda olan özürlü vatandaşlarımızın sınav başvuruları Milli Eğitim Müdürlüklerince reddedilmektedir. Oysa üniversite sınavlarında dahi mezun olabilecek durumda olanlar sınavlara girebilmektedir. Milli Eğitim Bakanlığı'nın sınav başvuru sürelerinin mezun olabilecek durumda olan özürlü vatandaşlarımızın durumlarını göz önüne alarak tekrar belirlemelidir." denildi. (Cihan)

Hiç yorum yok: