Belediye Başkanından Öğretmene Aşk Dayağı... - Eğitim Haberleri

28 Nisan 2010 Çarşamba

Belediye Başkanından Öğretmene Aşk Dayağı...

Personeline aşık olduğunu öne süren belediye başkanı, öğretmen Ahmet Çitil'i tekme tokat dövdü.

Zonguldak'ın Çaycuma İlçesi'ne bağlı Nebioğlu Beldesi Belediye Başkanı Ertan Aydoğan'ın, öğretmen Ahmet Çitil'i, tekme tokat dövdüğü iddia edildi.

Ahmet Çitil'in, 2 ay önce personeli Nilgün Atalay'a, �Seni seviyorum� diyerek teklifte bulunduğunu ileri süren Başkan Aydoğan, �Ben kendisini ikaz etmek istedim.

Odada Nilgün Hanım'la yüzleştirdim. Tartıştılar. O sırada ben kucakladım, itekleyerek dışarıya çıkarttığım için öğrencileri gördü, gurur meselesi yaptı, şikayetçi oldu.

Ben vurmadım. Yalnız çıkarırken kafasını kalorifer peteğine çarptı� dedi.

'BAŞKAN İFTİRA ATIYOR'

Evinde dinlenen öğretmen Ahmet Çitil ise, Başkan Aydoğan'ın kendisine iftira attığını söyledi. Kimseye arkadaşlık teklifinde bulunmadığını, Nilgün Atalay'ı tanıdığını, sadece karşılaştıkları zaman merhabalaştıklarını söyledi.

Başkan Aydoğan'ın hakaret ve küfür ederek kendisine tekme tokat vurduğunu ileri süren Ahmet Çitil, kendisinin ise karşılık vermediğini söyledi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Hiç yorum yok: