ÖSYM Sınav Uygulama Tanıtım Filmleri Yayınlandı... - Eğitim Haberleri

2 Nisan 2010 Cuma

ÖSYM Sınav Uygulama Tanıtım Filmleri Yayınlandı...

ÖSYM 2010 yılında yapılacak sınavlarda, görevliler ve adayları bilinçlendirmek için Sınav Uygulama Tanıtım filmleri hazırladı ve bunları kendi sitesinden yayınlandı.

2010 ÖSYS'deki sistem değişikliği nedeniyle uygulama değişiklikleri olan YGS, LYS sınavları ile merkezimizin yaptığı diğer sınavlarda görev alan sınav görevlileri ve adaylar için tanıtım filmi hazırladı ve sitesinden yayınlamaya başladı. ÖSYM 2010 yılında yapılacak sınavlarda, görevliler ve adayları bilinçlendirmek için Sınav Uygulama Tanıtım filmleri hazırladı ve bunları kendi sitesinden yayınlandı. Kendi bilgisayarınıza da kaydedebileceğiniz bu tanıtım filmini izlemek için http://tanitim.osym.gov.tr bağlantısını tıklayabilirsiniz. ÖSYM; konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Sınav merkezlerindeki görevlilerin bu filmleri izleyerek sınavdaki uygulamaları doğru ve eksiksiz olarak öğrenmelerini temenni ederiz" ibaresini kullandı.

Hiç yorum yok: