İki Bin Öğrenci 'Bir Solukta Bir Kitap' Okudu... - Eğitim Haberleri

2 Nisan 2010 Cuma

İki Bin Öğrenci 'Bir Solukta Bir Kitap' Okudu...

'Bir Solukta Bir Kitap' okuma programına katılan yaklaşık 2 bin öğrenci hem kitap okudu hem eğlendi.

Merve Eğitim Kurumları ile Selçuklu Belediyesi'nin ortaklaşa düzenlediği 'Bir Solukta Bir Kitap' okuma programına katılan yaklaşık 2 bin öğrenci hem kitap okudu hem eğlendi. Fuar Kültür Merkezi'ndeki etkinliğe Merve Eğitim Kurumları'na bağlı Selçuklu Abdullah Aymaz İlköğretim Okulu, Mehmet Özdemir İlköğretim Okulu, Meram Abdullah Aymaz İlköğretim Okulu ve Özel Büyükkoyuncu Fen ve Anadolu liselerinde okuyan yaklaşık 2 bin öğrenci katıldı. Programda konuşan Selçuklu Özel Abdullah Aymaz İlköğretim Okulu Müdürü Hasan Çelik, kitap okumanın önemini vurguladı. Bilgi çağında genç nesillerin geleceğe sağlam adımlarla ilerlemesi için çok kitap okuması gerektiğini vurgulayan Çelik, insanları kitap okumaya yönlendirmek için böyle bir etkinliğe imza attıklarını anlattı. Selçuklu Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Gümrah, "Merve Eğitim Kurumları ile birlikte kamuoyunun dikkatini kitap okuma üzerine çekmek için böyle bir sosyal faaliyet düzenledik. Kitap okumak ve okutmak için her türlü etkinliğe destek vermeye hazırız." dedi. Konuşmaların ardından, Selçuklu Abdullah Aymaz İlköğretim Okulu öğrencisi Ayşegül Balcı, okuduğu şiirle kitabın insan yaşamındaki yerini vurguladı. Meram Abdullah Aymaz İlköğretim Okulu korosunun seslendirdiği şarkılar katılımcılardan yoğun alkış aldı. Kitap okuma konulu bir kompozisyonun da okunduğu etkinlikte, Özel Büyükkoyuncu Fen ve Anadolu Lisesi mehteran takımı, çaldığı marşlarla davetlileri coşturdu. Gösterilerin ardından ise programa katılan protokol ve öğrenciler 20 dakika kitap okudular. Program, Büyükkoyuncu Fen ve Anadolu Lisesi mehteran takımının çaldığı marşlar eşliğinde öğrencilerin fuar içinde yürüyüş ile son buldu. (Cihan)

Hiç yorum yok: