Dayak Yediğini Söyleyen Öğrenci Şikayetçi Oldu... - Eğitim Haberleri

2 Nisan 2010 Cuma

Dayak Yediğini Söyleyen Öğrenci Şikayetçi Oldu...

Bursa'da bir lisede müdür yardımcısı tarafından dövüldüğünü öne süren öğrenci polis merkezine giderek şikâyetçi oldu. Öğrenciyi darp ettiği öne sürülen müdür yardımcısı ise, "Telefonu elinden almak istediğim sırada karşılıklı sürtüşme oldu, ben de rapor aldım, şikâyetçiyim." diyerek kendisini savundu.

İddiaya göre, Bursa Kız Anadolu Lisesi 11-E sınıfında öğrenim gören Mustafa Alper Gürsoy (18), öğle arasında ağabeyini telefonla aradı. Gürsoy'un telefonla konuştuğunu gören müdür yardımcısı Ahmet K., yanına gelerek öğrenciyi darp etti, ardından da odasına götürdü. Kapıyı kilitleyen müdür yardımcısı liseli genci burada da dövdü. Lise öğrencisinin haber vermesi üzerine okula gelen ağabeyi Tolga Serdar Gürsoy müdür yardımcısı Ahmet K. ile tartıştı. Mustafa Alper Gürsoy, darp edildiğine dair doktor raporu aldı. Raporda, Gürsoy'un tırnaklandığı, vücudunun bazı kesimlerinin morardığı belirtildi. Yaşadıklarını 21. yüzyıla yakıştıramadığını belirten Alper Gürsoy, şunları söyledi: "Maalesef son zamanlarda değişik okullardaki öğretmen dayak olaylarını medyadan izliyoruz. Olay günü ağabeyim sabah saatlerinde beni aramış, derste olduğum için cevap veremedim. Öğle arasında ağabeyimi aradığım sırada müdür yardımcısı elimdeki cep telefonumu almak istedi. Vermeyince darp etti. Israrla telefonumun kameralı olduğunu söyleyen müdür yardımcısı 'kameralı değil' dememe rağmen dayağa devam etti. Arkadaşlarımın yanında gururumu incitti. Yetmedi, odasına götürdü, kapıyı kilitledi, dövmeye devam etti. Olay gününü hatırlamak istemiyorum." KONUNUN TAKİPÇİSİYİZ Mustafa Alper Gürsoy'un ağabeyi Tolga Serdar Gürsoy da konuyu yargıya taşıdıklarını söyledi. Kardeşinin haksız yere darp edildiğini, vücudunda ezilmeler meydana geldiğini ifade eden Gürsoy, "Kardeşimin yaşadıklarına akıl erdiremiyorum. Biz çocuklarımızı geleceğe hazırlanmaları için okula gönderiyoruz, dayak yemeleri için değil. Öğrenci hata yapabilir, ancak her hata yapanı döversek bu işler yürümez." diye konuştu. Öte yandan, öğrencisini dövdüğü ileri sürülen Ahmet K., iddiaların doğru olmadığını öne sürdü. Okula cep telefonu sokulmasının yasak olduğunu, öğrencinin elindeki telefonunu almak istediğini belirten müdür yardımcısı, "Dayak olayı yoktur, karşılıklı sürtüşme vardır. Ben de doktor raporu aldım, şikâyetçiyim." ifadesini kullandı. (Cihan)

Hiç yorum yok: