38 Üniversiteye Yeni Fakülteler... - Eğitim Haberleri

26 Şubat 2010 Cuma

38 Üniversiteye Yeni Fakülteler...

Bazı üniversitelere bağlı yeni fakülte, yüksekokul ve enstitüler kurulacak. İşte o üniversiteler...

Bazı üniversitelere bağlı yeni fakülte, yüksekokul ve enstitüler kurulacak. Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlanan Bakanlar Kurulu kararına göre, yeni fakülte, yüksekokul ve enstitü kurulacak üniversiteler şöyle:
''-Abant İzzet Baysal Üniversitesi: Yabancı Diller Yüksekokulu, Diş Hekimliği Fakültesi, Bolu Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu. -Afyon Kocatepe Üniversitesi: Bolvadin Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu. -Akdeniz Üniversitesi: Yabancı Diller Yüksekokulu. -Ankara Üniversitesi: Hızlandırıcı Teknolojileri Enstitüsü, Su Yönetimi Enstitüsü. -Artvin Çoruh Üniversitesi: Mühendislik Fakültesi, Hopa İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi. -Atatürk Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mimarlık ve Tasarım Fakültesi. -Batman Üniversitesi: Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Güzel Sanatlar Fakültesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi. -Bozok Üniversitesi: Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu. -Cumhuriyet Üniversitesi: Veteriner Fakültesi. -Çankırı Karatekin Üniversitesi: Güzel Sanatlar Enstitüsü. -Dicle Üniversitesi: İletişim Fakültesi. -Düzce Üniversitesi: İşletme Fakültesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi. -Ege Üniversitesi: Yabancı Diller Yüksekokulu. -Erciyes Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsü. -Eskişehir Osmangazi Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü. -Gaziantep Üniversitesi: Nizip Eğitim Fakültesi. -Gaziosmanpaşa Üniversitesi: Erbaa Sağlık Yüksekokulu. -Gümüşhane Üniversitesi: Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu. -Hacettepe Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü. -İnönü Üniversitesi: Yabancı Diller Yüksekokulu, İletişim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü. -İstanbul Bilgi Üniversitesi: Sağlık Bilimleri Yüksekokulu. -İstanbul Teknik Üniversitesi: Deprem Mühendisliği ve Afet Yönetimi Enstitüsü. -İstanbul Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü. -İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü: Yabancı Diller Yüksekokulu. -Karabük Üniversitesi: Hasan Doğan Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Yabancı Diller Yüksekokulu, Tıp Fakültesi. -Karadeniz Teknik Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sağlık Bilimleri Fakültesi. -Kastamonu Üniversitesi: İletişim Fakültesi. -Kilis 7 Aralık Üniversitesi: Mühendislik-Mimarlık Fakültesi. -Kocaeli Üniversitesi: Kandıra Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu. -Mardin Artuklu Üniversitesi: İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu. -Ondokuz Mayıs Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İletişim Fakültesi, Mimarlık Fakültesi, Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi. -Ordu Üniversitesi: Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu. -Selçuk Üniversitesi: Beyşehir Ali Akkanat Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Seydişehir Mühendislik Fakültesi, Ereğli Eğitim Fakültesi. -Süleyman Demirel Üniversitesi: Su Enstitüsü, Yalvaç Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu. -Trakya Üniversitesi: Balkan Araştırma Enstitüsü. -Tunceli Üniversitesi: Edebiyat Fakültesi. -Uludağ Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü. -Yüzüncü Yıl Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü.''

Hiç yorum yok: