Miniklerden Büyük Projeler... - Eğitim Haberleri

1 Mart 2010 Pazartesi

Miniklerden Büyük Projeler...

Fen, Teknoloji ve Matematik alanlarında düzenlenen ve ilki geçen yıl gerçekleştirilen şenlik için geri sayım başladı.

Bursa İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından ilköğretim okulları arasında düzenlenen 'Bilim Şenliği'nde geri sayım başladı.


Fen, Teknoloji ve Matematik alanlarında düzenlenen ve ilki geçen yıl gerçekleştirilen şenlik, bu yıl ikinci kez yapılıyor. Ocak ayında yapılan duyuruyla başlayan süreçte, ilköğretim öğrencileri tarafından hazırlanan projelerin 5-9 Nisan tarihleri arasında ilçe milli eğitim müdürlüklerine teslim edilmesi gerekiyor.

İlçeler tarafından 13 Nisan'a kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne teslim edilecek projelerin değerlendirmesi neticesinde, sergilenmeye değer görülenler ise 26-30 Nisan tarihleri arasında ilan edilecek. Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi'nde 5-7 Mayıs 2010 tarihleri arasında yapılacak olan şenlikte toplam 150 proje sergilenecek. Alanlarında ilk üç dereceye giren projeler ödüllendirilecek.

Geçen sene birincisi düzenlenen Bilim Şenliğinin öğrenciler açısından çok yararlı olduğunu ifade eden İl Milli Eğitim Müdürü Atilla Gülsar, öğrenci başarısı için eğitim sürecinin her aşamasında öğrencinin katılımının sağlanmasının önemli olduğunu söyledi. Gülsar, öğrencilerin ilgi, istek, beceri ve ihtiyaçlarını dikkate alacak biçimde öğrenme yaşantılarının düzenlenmesinin artık bir zorunluluk haline geldiğini ifade etti.

Bilimin ve araştırmanın öneminin, gün geçtikçe daha da arttığını belirten Atilla Gülsar, eğitimin her kademesinde zekayı geliştiren ve üretkenliği ön plana çıkaran bilimsel ve teknolojik faaliyetlerin teşvik edilmesi gerektiğini söyledi.

Hiç yorum yok: