Mersin'in Toroslar Belediyesi tarafından düzenlenen İstiklal Marşı'nı okuma yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi. - Eğitim Haberleri

25 Mart 2008 Salı

Mersin'in Toroslar Belediyesi tarafından düzenlenen İstiklal Marşı'nı okuma yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi.

Mersin'in Toroslar Belediyesi tarafından düzenlenen İstiklal Marşı'nı okuma yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi.
Kültür Merkezi'nde düzenlenen ödül töreni öncesi "Tarihin Yazdığı Kader" adlı tiyatro oyunu sahnelendi.

Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna, yaptığı konuşmada, rutin belediyecilik hizmetlerinin yanı sıra sosyal, kültürel ve sportif etkinlikler de düzenlediklerini belirterek, amaçlarının insanları bir araya getirerek kaynaşma ve dayanışmalarını sağlamak olduğunu söyledi.


Mersin Milli Eğitim Müdürü Hasan Gül ise 12 Mart İstiklal Marşı'nın kabulünün 87. yıldönümü dolayısıyla düzenlenen yarışmadan dolayı Başkan Tuna'ya teşekkür ederek bu tür etkinliklerin devamını istedi.

Daha sonra, Toroslar Belediyesi Tiyatro Grubu'nun sunduğu ve Kuvva-i Milliyecilerin, Fransızları Mersin'den kovuşunu anlatan "Tarihin Yazdığı Kader" isimli oyun sahnelendi.

İlköğretim okulları arasında düzenlenen ve 207 öğrencinin katıldığı İstiklal Marşı'nı en güzel okuma yarışmasında dereceye giren öğrencilere de ödülleri verildi.

20 mansiyon ödülünün dağıtıldığı yarışmada, jüri üyeliği yapan öğretmenlere de birer teşekkür plaketi sunuldu.

Gecede 93 puanla birinci olan Muhittin Develi İlköğretim Okulu öğrencisi Emine Selva Aydoğdu'ya tam, 89,3 puanla ikinci olan Osmaniye İlköğretim Okulu öğrencisi Zeynep Apak'a yarım, 88,7 puanla üçüncü olan İleri İlköğretim Okulu öğrencisi Cansu Güneri'ye çeyrek altın verildi.

Hiç yorum yok: