Ulaştırma Bakanlığı 52 Eğitim Kurumu Yapacak... - Eğitim Haberleri

25 Mart 2008 Salı

Ulaştırma Bakanlığı 52 Eğitim Kurumu Yapacak...

Ulaştırma Bakanlığı, eğitim’e destek vermek amacıyla Türkiye’nin çeşitli illerinde okul, yurt ve pansiyon yaptırma kararı aldı. 52 eğitim kurumunun yapılacağı il ve ilçeler.

Ulaştırma Bakanlığı, eğitim'e destek vermek amacıyla Türkiye'nin çeşitli illerinde okul, yurt ve pansiyon yaptırma kararı aldı.
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) ile çeşitli projelerde bir araya gelen ve eğitim alanında da birçok yatırım yapan Ulaştırma Bakanlığı, MEB'ye destek vermek amacıyla yaklaşık bin 200 derslik kapasiteli 47 okul yaptıracak. Bakanlık, bu okulların yanı sıra Sivas'ta bir kız-erkek öğrenci pansiyonu, Erzincan'da bir kız yurdu ve spor salonu, Rize'de spor salonu ve pansiyon, Siirt'te de Çok Programlı Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi kuracak.

-52 EĞİTİM KURUMUNU ULAŞTIRMA BAKANLIĞI İNŞA EDECEK-

Bakanlık, hangi illerde hangi eğitim kurumunun inşasını üstlendiği ile bilgiyi MEB'ye bildirdi. Ulaştırma Bakanlığı 14 ilköğretim okulu, 6 yatılı ilköğretim okulu, 16 lise, 2 sosyal bilimler lisesi, 3 bilişim meslek lisesi, 3 fen lisesi, 1 endüstri meslek lisesi, 1 güzel sanatlar lisesi, 1 açıköğretim lisesi yaptıracak. Ulaştırma Bakanlığı söz konusu proje kapsamında Kars'ta 10 derslikli bir lojman kurmayı da planlarken, toplamda 52 eğitim kurumunun inşasını tamamlayacak.
Ulaştırma Bakanlığı tarafından yapılacak eğitim kurumları ise şöyle:
-Ankara Çubuk'ta 32 derslikli İlköğretim Okulu
-Ankara'da 24 derslikli Sosyal Bilimler Lisesi
-Konya'da 12 derslikli Bilişim Meslek Lisesi
-Kırşehir'de 12 derslikli Kaman Endüstri Meslek Lisesi
-Tunceli'de 24 derslikli İlköğretim Okulu
-Sivas'ta Erkek-Kız Pansiyonu
-Erzincan'da kız yurdu
-Hakkari'de 24 derslikli Merkez Lisesi
-Muş'ta 16 derslikli İlköğretim Okulu
-Kars'ta 32 derslikli Yatılı İlköğretim Bölge Okulu
-Van'da 24 derslikli Fen Lisesi
-Ağrı'da 16 derslikli Açıköğretim Lisesi
-Sivas'ta 12 derslikli Akıncılar Lisesi
-Gümüşhane'de 16 derslikli Fin Lisesi
-İstanbul'da 24 derslikli Bilişim Meslek Lisesi
-Yozgat'da 24 derslikli Sorgun Lisesi
-Şanlıurfa'da 16 derslikli İlköğretim Okulu
-Kahramanmaraş'ta 16 derslikli İlköğretim Okulu
-Siirt'te 16 derslikli Fen Lisesi
-Osmaniye'de 16 derslikli Yatılı İlköğretim Bölge Okulu
-Kayseri'de 32 derslikli Yatılı İlköğretim Bölge Okulu
-Şanlıurfa'da 16 derslikli İlköğretim Okulu
-Giresun'da 16 derslikli İlköğretim Okulu
-Rize'de 32 derslikli Ardeşen Lisesi
-Muş'da 16 derslikli İlköğretim Okulu
-İzmir'de Torbalı Lisesi
-İstanbul'da Sultanbeyli Lisesi
-İstanbul'da Bilişim Meslek Lisesi
-Erzincan'da 24 derslikli İlköğretim Okulu
-Malatya'da 16 derslikli İlköğretim Okulu
-Sivas'ta 24 derslikli Gürün Lisesi
-İstanbul'da 24 derslikli İlköğretim Okulu
-Batman'da 24 derslikli İlköğretim Okulu
-Erzincan'da 16 derslikli İlköğretim Okulu
-Gaziantep'te 24 derslikli Lise
-Mersin'de 24 derslikli Lise
-Antalya'da 24 derslikli Lise
-Samsun'da 24 derslikli Lise
-Erzurum'da 24 derslikli Lise
-Erzincan'da spor salonu
- Kars'ta 10 derslikli lojman
-Afyon'da 24 derslikli Lise
-Konya'da 24 derslikli Sosyal Bilimler Lisesi
-Sinop'ta 16 derslikli Lise
-Diyarbakır'da 16 derslikli Yatılı İlköğretim Bölge Okulu
-Rize'de 20 derslikli Güzel Sanatlar Okulu
-Ağrı'da 16 derslikli İlköğretim Okulu
-İzmir'de 16 derslikli Yatılı İlköğretim Bölge Okulu
-Ordu'da 16 derslikli Yatılı İlköğretim Bölge Okulu
-Van'da 24 derslikli Lise
-Rize'de spor salonu ve pansiyon
-Siirt'te Çok Programlı Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi

Hiç yorum yok: