Ateş, ortaokul mezunuydu. Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hizmetli kadrosunda işe girdi - Eğitim Haberleri

6 Şubat 2008 Çarşamba

Ateş, ortaokul mezunuydu. Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hizmetli kadrosunda işe girdi

İzmir'de yaşayan Mustafa Kemal Ateş (34), ortaokul mezunuydu. Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hizmetli kadrosunda işe girdi.

Okuma azmiyle yanıp tutuşuyordu. Sınavlara girip liseyi dışarıdan bitirdi. ÖSS'ye girdi. Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümü'nü kazandı. Bu bölümü bitirdikten sonra hâlâ okuma azmi sürüyordu.

Aynı üniversitenin İşletme Fakültesi'ni de bitirdi. Halen Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin satın alma bölümünde çalışan Ateş, Konak Kaymakamı Ali Muhsin Nakiboğlu tarafından takdir belgesiyle onurlandırıldı. 8 yılda iki üniversite bitiren, evli ve 2 çocuk babası Ateş, başarı öyküsünü şöyle anlattı:

"İşe ilk başladığım yıllarda okumamanın sıkıntısı çok çektim. Çalıştığım bölümdeki doktorların da desteğiyle hem okudum hem de çalıştım. Çocuklarıma da örnek olduğumu düşünüyorum. İşimi de tam anlamıyla yapmak istiyordum. Üniversiteyi bitirerek kendimi yetiştirdiğime inanıyorum. Yüksek lisans yapmayı planlıyorum."

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sizdeki bu okuma azmini takdir ederim.