Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik'in danışmanı olan yükseliyor. Çelik'in iki danışmanı da çok önemli iki göreve yükseldi - Eğitim Haberleri

24 Ocak 2008 Perşembe

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik'in danışmanı olan yükseliyor. Çelik'in iki danışmanı da çok önemli iki göreve yükseldi

Atama kararına göre, Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik'in danışmanlarından Sabri Caner, Milli Eğitim Bakanlığı'na müşavir olarak atandı.

Hüseyin Çelik'in eski başdanışmanı Mustafa Özgül ise , Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu (Yurtkur) Genel Müdür Yardımcılığı görevine atandı.

Milli Eğitim Bakanı Çelik'in eski başdanışmanı Mustafa Özgül'ün, açıkta bulunan Yurtkur'a Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmasına ilişkin karar bugünkü resmi gazetede yayımlandı. 22 Temmuz 2007'de yapılan genel seçimlerde, Yozgat'dan AKP milletvekili aday adayı olmak amacıyla görevinden ayrılan Özgül, AKP'nin adayları arasında yerini bulamamıştı.

Hiç yorum yok: