Devlet Bakanı Çubukçu, engelliler için yaptırılan Fatma Menekşe Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi'nin açılışını yaptı - Eğitim Haberleri

17 Ocak 2008 Perşembe

Devlet Bakanı Çubukçu, engelliler için yaptırılan Fatma Menekşe Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi'nin açılışını yaptı

Devlet Bakanı Çubukçu, Selçuklu ilçesinde Yeryüzü Melekleri Koruma Derneği Başkanı Fatma Menekşe, işadamı olan eşi, mühendis oğlu ve değişik kurum ve kuruluşların katkılarıyla, engelliler için yaptırılan Fatma Menekşe Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi'nin açılışını yaptı.



Engellilerin topluma kazandırılması için seferberlik yapılması gerektiğini söyleyen Çubukçu, hayırsever işadamlarına teşekkür etti. Çubukçu, "Burada o seferberliğin büyük bir içtenlikle gerçekleştirildiğini görmek beni çok mutlu etti.'' dedi. Açılış töreni sırasında down sendromlu minik Emre, Çubukçu'yu alnından öptü.

Hiç yorum yok: