Antakya’da bir ilköğretim okulunun bahçesindeki trafoda çıkan yangın paniğe yol açtı - Eğitim Haberleri

17 Ocak 2008 Perşembe

Antakya’da bir ilköğretim okulunun bahçesindeki trafoda çıkan yangın paniğe yol açtı

Antakya'da bir ilköğretim okulunun bahçesindeki trafo yandı. Bahçedeki alevlerin okula sıçramasından korkan öğretmenler öğrencileri dışarı çıkarırken, panik yaşayan çocuklar birbirlerine sarılarak ağladı.


Olay, Fevzi Çakmak Mahallesi'ndeki Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Hastanesi yolu üzerinde bulunan Cemalettin Tınaztepe İlköğretim Okulu'nda öğle saatlerinde meydana geldi. Okulda eğitim gören bin 200 öğrenci sınıflarındayken bahçede bulunan trafo bilinmeyen bir nedenle alev aldı. Trafo yanarken okul yönetimi durumu itfaiyeye bildirdi. 4 kilometre uzaklıktaki itfaiye ekiplerinin gecikmesi üzerine, herhangi bir patlama ihtimaline karşı öğretmenler sınıftaki öğrencilerini tahliye etmeye başladı. Sınıflarından koşarak çıkan öğrenciler izdihama neden olurken, bazı çocuklar yere düştü. Ne olduğunu anlamayarak korkan bazı minik öğrenciler ise birbirlerine sarılarak ağladı. Olayı duyup okula koşan veliler, bahçedeki trafoya aldırmadan çocuklarını arama telaşına düştü. Trafodaki alevler itfaiye ekiplerince söndürülürken okulda görevli öğretmenlerden Selahattin Kaya, “Okul bahçesinde trafo olur mu? Bunun çok büyük bir tehlike arz ettiğini TEDAŞ yetkililerine söylemiştik ama bizi dinlemediler. Ya çocuklar o sırada bahçede olsaydı? Onlara bir zarar gelseydi kim hesap verecekti?” dedi.

Veliler de trafonun okul bahçesinden kaldırılmasını istedi.

Hiç yorum yok: