Başmüdür Yardımcısı F.G. ile müdür yardımcıları N.U. ve H.Y. arasında dolaplarda bulunan kitaplar nedeniyle çıkan tartışma kavgaya dönüştü. - Eğitim Haberleri

12 Ocak 2008 Cumartesi

Başmüdür Yardımcısı F.G. ile müdür yardımcıları N.U. ve H.Y. arasında dolaplarda bulunan kitaplar nedeniyle çıkan tartışma kavgaya dönüştü.

Diyarbakır'ın Ergani ilçesinde Anadolu Öğretmen Lisesi Başmüdür Yardımcısı F.G, müdür yardımcıları N.U. ve H.Y'nin kendisini darbettiklerini ileri sürerek, polise şikayette bulundu. dinilen bilgiye göre, Anadolu Öğretmen Lisesinde öğrenci dolaplarının denetlenmesi sırasında Başmüdür Yardımcısı F.G. ile müdür yardımcıları N.U. ve H.Y. arasında dolaplarda bulunan kitaplar nedeniyle çıkan tartışma kavgaya dönüştü.

Kavga okuldaki diğer öğretmenlerin araya girmesiyle son buldu. Ergani Devlet Hastanesine başvurarak, rapor alan F.G. darbedildiğini öne sürerek, polise şikayette bulundu. Bunun üzerine N.U. ve H.Y. İlçe Emniyet Müdürlüğünde ifade verdi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Behçet Tekdemir, okulda yapılan rutin denetimler sırasında öğretmenler arasında huzursuzluk çıktığını belirterek, şöyle dedi:

''Bununla ilgili tutanak elimizde var. Biz de bu tutanakları İl Milli Eğitim Müdürlüğümüze göndererek, olayla ilgili gerekli incelemenin yapılması için muhakkik veya müfettiş istedik. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. İnceleme ve soruşturma sonuçlandıktan sonra tekrar gerekli açıklamayı yapabiliriz.

Tartışmanın 2 müdür yardımcısı arasındaki kişisel husumetten kaynaklandığını tahmin ediyoruz. Yoksa dini içerikli ve sol içerikli kitaplarla ilgili olmadığını umuyorum. Toplanan kitapları bizzat ben inceledim. Her iki görüşü temsil eden kitaplar var. Ama yasa dışı değil. Kültür ve Turizm Bakanlığınca ve Milli Eğitim Bakanlığınca onaylanmış ve herhangi bir sakıncası olmayan kitaplardır. Öyle iddia edildiği gibi dini ve sol içerikli kitaplar değil.''

Hiç yorum yok: