Milli Eğitim Müdürü Recep Düzgün Görevden Alındı... - Eğitim Haberleri

3 Mayıs 2010 Pazartesi

Milli Eğitim Müdürü Recep Düzgün Görevden Alındı...

Uşak Milli Eğitim Müdürü Recep Düzgün'ün Eşme İlçesi'ndeki Yatılı İlköğretim Bölge Okulu'nda yaşanan taciz iddialarından dolayı görevden alındığı iddia edildi.

Uşak Milli Eğitim Müdürü Recep Düzgün, görevden alındı. Düzgün'ün Eşme İlçesi'ndeki Yatılı İlköğretim Bölge Okulu'nda yaşanan taciz iddiaları ve 10 yaşındaki Umut Balık'ın foseptiğe düşerek ölmesi nedeniyle görevden alındığı iddia edildi. Karar, bugün Resmi Gazete'de de yayımlandı.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'nun imzası bulunan kararda, 2451 sayılı 'Bakanlıklar ve Bağlı Kuruluşlarda Atama Usulüne İlişkin Kanun'un 2'nci maddesi gereğince görevden alınan İl Milli Eğitim Müdürü Düzgün'ün başka bir göreve atanacağı belirtildi. Bugün itibariyle görevden alınan Düzgün'den boşalan koltuğa ise henüz bir atama yapılmadı.

Hiç yorum yok: