YGS'de 4. Olan Karaman Başarısından Memnun - Eğitim Haberleri

3 Mayıs 2010 Pazartesi

YGS'de 4. Olan Karaman Başarısından Memnun

Üniversite sınavlarında elde ettiği başarılarla son dört yıldır zirveye yerleşen Karaman, bu yıl da başarısını sürdürdü.

Yükseköğretim Geçiş Sınavı (YGS) sonuçlarına ilişkin bir açıklama yapan İl Milli Eğitim Müdür Vekili Hasan Hüseyin Oduncu, "2010 YGS sonuçlarına göre 140 ve üstünde puan alanlar sıralamasında Türkiye birincisi olan Karaman, YGS puanlarının ortalamasına göre de Türkiye dördüncüsü oldu. Geçtiğimiz yıllara göre birçok il, Türkiye sıralamasında gerilere düşerken ilimiz, zirvedeki yerini korudu. Dört yıldır üst üste zirvede olan Karaman'ı başarıdan başarıya koşturan başta sayın valimiz olmak üzere, il milli eğitim müdürümüze, çalışma arkadaşlarıma, okul müdürlerimize, aldıkları sorumluluğun bilinciyle gece gündüz çalışan öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve her şartta çocuklarını destekleyen velilerimize şükranlarımı sunuyorum." dedi.

Karamanoğlu Mehmet Bey Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Sabri Gökmen de Karaman'ın başarısında emeği geçen herkese teşekkür etti.

Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS)'nın açıklanmasından sonra İl Milli Eğitim Müdür Vekili Hasan Hüseyin Oduncu'yu arayarak Karaman'ın YGS'de gösterdiği başarıdan dolayı tebrik eden KMÜ Rektörü Prof. Dr. Sabri Gökmen; "Karaman'ın YGS sonuçlarına göre önceki yıllardaki başarısını tekrar etmesi herkesi olduğu gibi beni ve Üniversitemiz çalışanlarını da çok mutlu etti.

Hiç şüphesiz Karaman'ın ortaöğretimde elde ettiği bu başarı, Üniversitemizin başarısına da olumlu katkı sağlayacaktır. Bu nedenle Karaman eğitimine emeği geçen başta Valimiz Sayın Fatih Şahin olmak üzere İl Milli Eğitim Müdürü Sebahaddin Altun'a, çalışma arkadaşlarına, okul müdürlerimize, başarının mutfağındaki öğretmenlerimize, veli ve öğrencilerimiz olmak üzere tüm eğitim çalışanlarına şükranlarımı sunuyor, başarıların daim olmasını diliyorum." şeklinde konuştu. (Cihan)

Hiç yorum yok: