Yabancı Okullar Sınavı Kalkacak Mı? - Eğitim Haberleri

14 Ocak 2010 Perşembe

Yabancı Okullar Sınavı Kalkacak Mı?

Mİllİ Eğitim Bakanı, Özel Yabancı Ortaöğretim Kurumlarına Giriş Sınavı'nın kaldırılmasına ilişkin görüşlerini özel okullarla paylaşacak.

Mİllİ Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, Özel Yabancı Ortaöğretim Kurumlarına Giriş Sınavı'nın kaldırılmasına ilişkin görüşlerini özel okullarla paylaşacak. Çubukçu'nun kaldırmaya niyetli olduğu sınav konusunda özel okulların sınavın kaldırılmaması yönünde yoğun talepleri olduğu da öğrenildi.

Bakanlıkta henüz sınavın kaldırılması yönünde bir çalışma yapılmazken 28-30 Ocak tarihlerinde Antalya'da yapılacak toplantının ardından Bakan Çubukçu'nun kararını vermesi bekleniyor. Özel Okullar Birliği tarafından Antalya'da gerçekleştirilecek toplantıda Çubukçu'nun sınavın kaldırılmasına ilişkin görüşlerini özel okul temsilcileri ile paylaşması bekleniyor.

Hiç yorum yok: