İlköğretim Okulunda Yangın... - Eğitim Haberleri

14 Ocak 2010 Perşembe

İlköğretim Okulunda Yangın...

Hatay'ın Erzin ilçesinde bir ilköğretim okulunda elektrik panosunda çıkan yangın öğrencileri Korkuttu.

Hatay'ın Erzin ilçesinde bir ilköğretim okulunda elektrik panosunda çıkan yangın öğrencilere korkulu anlar yaşattı. Yaklaşık 650 öğrencinin eğitim gördüğü okulda ders saatinde çıkan yangında okul yetkililerinin tehlikeyi erken fark etmesiyle facianın eşiğinden dönüldü. Edinilen bilgiye göre, Hürriyet Mahallesinde bulunan Yetmişbeşinci Yıl İlköğretim Okulunda, öğrencilerin dördüncü ders saatini gördüğü sıralarda bilinmeyen bir nedenden dolayı depo bölümündeki elektrik panosunda yangın çıktı. Yaklaşık 650 öğrencinin derste olduğu saatlerde çıkan yangın yürekleri ağızlara getirdi. Tüm okulu duman kaplaması ile büyük panik yaşandı. Okulda yetkililerin sağduyulu davranması ile öğrenciler dışarı çıkarılarak olay yerinden uzaklaştırılırken bazı öğrencilerin korkudan ağladığı görüldü. Olay yerine gelen Erzin Belediyesi itfaiye ekiplerinin müdahalesi ile kısa sürede söndürülen pano kullanılmaz hale geldi. Yetkililer tarafından pazartesi gününe kadar okulda eğitim verilmeyeceği açıklandı.

Hiç yorum yok: