"Öğretmenlere Büyük Görev Düşüyor" - Eğitim Haberleri

8 Eylül 2008 Pazartesi

"Öğretmenlere Büyük Görev Düşüyor"

Cumhurbaşkanı Gül, 2008-2009 eğitim öğretim yılının yarın başlayacak olması nedeniyle bir mesaj yayınladı.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, çocukların ve gençlerin geleceğini şekillendiren eğitim sürecinin sadece bireylerin değil toplumun geleceği için de büyük bir önem taşıdığını belirtti.

Cumhurbaşkanı Gül, 2008-2009 eğitim öğretim yılının yarın başlayacak olması nedeniyle bir mesaj yayınladı. Mesajında ülkelerin en büyük servetinin eğitimli insan gücü olduğunu vurgulayan Gül, her yaşta eğitimi ilke edinmiş, yetenekleri ve becerelire doğrultusunda yönlendirilmiş, vizyon sahibi nitelikli insan gücünün toplumların gelişmesinde en önemli unsur olduğunu kaydetti.

Gül, Türkiye'de her dönemde öncelikli bir konu olduğunu belirterek, "Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşundan bu yana, eğitimde kalitenin artırılması, modern dünyanın ihtiyaçlarına cevap verecek eğitim programlarının uygulanması ve ülkedeki her bireyin aynı şartlarda eğitim imkanlarından yararlanabilmesi amaçlanmıştır" dedi.

"ÖĞRETMENLERE BÜYÜK GÖREV DÜŞÜYOR"

Bilginin yön verdiği çağımızda, ülkemizin gelişmesi ve ilerlemesi için tek koşulun bilgiyi üreten ve paylaşan, insanlığın yararına sunabilen, çalışkan,üretken nesiller yetiştirebilmek olduğuna işaret eden Cumhurbaşkanı Gül şöyle dedi:

"Dolayısıyla,çocuklarımızın ve gençlerimizin geleceğini şekillendiren eğitim süreci, sadece bireylerin değil toplumumuzun geleceği içinde büyük önem taşımaktadır. Bu süreçte kendilerinin mesleklerine adamış, büyük fedakarlıklarla ülkemizin her köşesinde görev yapan öğretmenlerimize büyük görev düşmektedir. Yarınlarımızı emanet ettiğimiz; sonsuz sevgi ve sabırla çocuklarımızı ve gençlerimizi geleceğe hazırlayan, bu kutsal mesleğe gönül vermiş tüm öğretmenlerimize, milletim ve devletim adına şükranlarımı sunarım.

Hiç yorum yok: