14 Milyon Öğrenci Ders Başı Yaptı... - Eğitim Haberleri

8 Eylül 2008 Pazartesi

14 Milyon Öğrenci Ders Başı Yaptı...

Türkiye'de 2008-2009 eğitim öğretim yılının ilk ders zili çaldı. 14 milyon öğrenci ders başı yapatı. Öğrencileri zorlu bir maraton bekliyor..

Türkiye'de 2008-2009 eğitim öğretim yılının ilk ders zili çaldı. 14 milyon öğrenci ders başı yaparken öğrencilerin arkadaşlarına ve öğretmenlerine kavuştukları için mutlu oldukları görüldü.

2008 2009 eğitim öğretim yılının başlamasıyla, sabah saatlerinden itibaren öğrenci ve veliler tatlı bir heyecan yaşadı. Okul bahçelerinde sıraya giren ve derse girmek için sabırsızlıkla bekleyen öğrenciler, en çok okul arkadaşlarını ve öğretmenlerini özlediklerini belirtti.

Öğrencileri bu heyecanlı günlerinde velilerin de yalnız bırakmayarak okullara geldikleri görüldü. Okul bahçesi dışında tören izleyen veliler çocuklar sınıflara alınıncaya kadar bekledi. Okul müdürleri yeni eğitim öğretim yılıyla ilgili öğrencilere bir takım uyarılarda bulunarak başarılar diledi. İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından öğrenciler sınıflara alındı. Öğrenciler sınıflara girerken güle oynaya büyük bir coşku yaşadı.

Bu arada Milli Eğitim Bakanlığı uygulaması çerçevesinde öğrenciler, ders kitaplarını masalarının üzerinde hazır buldular.

Hiç yorum yok: