Üniversitelerde öğrenci affı için çalışmalarda bulunan www.af2008.org Eğitim Hakkı Platformu'na, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'den tam destek geldi - Eğitim Haberleri

15 Mart 2008 Cumartesi

Üniversitelerde öğrenci affı için çalışmalarda bulunan www.af2008.org Eğitim Hakkı Platformu'na, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'den tam destek geldi

Üniversitelerde öğrenci affı için çalışmalarda bulunan www.af2008.org Eğitim Hakkı Platformu'na, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'den tam destek geldi.
MHP Lideri Bahçeli, üniversitelerde af için temaslarda bulunan 15 kişilik öğrenci grubunu kabul etti. Yaklaşık 45 dakika süren görüşmenin ardından basın açıklaması yapan www.af2008.org Üniversite Eğitim Hakkı Platformu'nun İl Temsilcileri öğrenci affına yönelik MHP Genel Başkanı'ndan destek istediklerini aktardı. www.af2008.com temsilcileri, Bahçeli'nin kendilerine Meclis kulislerinde en çok konuşulan konulardan birinin öğrenci affı olduğunu ve öğrenci affı konusunun çok kısa sürede Meclis gündemine geleceğini ifade ettiğini anlattılar. www.af2008.com temsilcileri, MHP Genel Başkanı Bahçeli'nin kendilerine "70 milletvekiliyle arkanızda duracağız" dediğini aktardılar.

Hiç yorum yok: