Türkiye'nin en kapsamlı eğitim fuarlarından Educaturk, 14-17 Şubat tarihleri arasında İstanbul Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı'nda yapılacak - Eğitim Haberleri

13 Şubat 2008 Çarşamba

Türkiye'nin en kapsamlı eğitim fuarlarından Educaturk, 14-17 Şubat tarihleri arasında İstanbul Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı'nda yapılacak

Educaturk, geçen yıl da avantajlı eğitim programıyla öğrencilere yurtdışı eğitim imkânı sunmuştu.

Bu yıl pek çok yeniliğin yaşanacağı fuarda, üniversite mezunu gençler için ABD'de iş imkânlarının kapısı aralanıyor. Fuarda ABD'li şirketlerin yüz yüze yapacağı mülakatlar sonunda işe kabul edilmek mümkün olacak. Educaturk Genel Müdürü Orçun Fida, "3. Uluslararası Kariyer Zirvesi" adı altındaki etkinlik boyunca, gençlerin profesyonel iş hayatlarına ilk adımı ABD'de atma şansı yakalayacaklarını söylüyor. Bu görüşmelerle 1383 pozisyon için eleman seçimi yapılacak. Sadece turizm otelcilik alanında Best Western, Hyatt, Marriott ve Hilton'da çeşitli pozisyonlarda çalışmak üzere 800 kişilik alım yapılacak. Fuarda yaz tatilleri boyunca ABD'de çalışma, İngilizcelerini geliştirme ve tatil yapma imkânı sunan Work And Travel programıyla ilgili bilgiler de yer alıyor. Fuarda Work and Travel Job Fair programı kapsamında 400 öğrenciye yaz döneminde ABD'de iş imkânı sunuluyor. Educaturk iş ortaklarından ISE Yurtdışı Eğitim Danışmanlık firması, dünyanın en saygın liselerinde öğrencilerin okuması için 3 ile 20 bin dolar arasında burs verecek. Fuar boyunca ISE standında ziyaret edecek öğrenciler, Amerika, Almanya, İngiltere, Kanada ve Fransa'dan özel liseleri tanıma imkânı bulacak ve bu liselerde burslu okumak için ISE eğitim danışmanları ile okul temsilcilerinin katılacağı bursluluk mülakatlarına katılabilecek.

Hiç yorum yok: