Öğretmeni Öldüren Zanlıya 25 Yıl - Eğitim Haberleri

4 Ekim 2010 Pazartesi

Öğretmeni Öldüren Zanlıya 25 Yıl

Öğretmeni Öldüren Zanlıya 25 Yıl

Adana'da özel dershanede görevli kadın öğretmeni oturduğu apartmanın önünde 10 bıçak darbesiyle öldürdüğü iddiasıyla yargılanan sanık 25 yıl hapis cezasına çarptırıldı.
Adana 3. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmada, 7 Kasım 2009 tarihinde Pınar Mahallesi 74001. Sokak'ta, özel dershanede öğretmenlik yapan Demet Eygi'yi (24) evinden telefonla arayıp çağıran ve apartmanın önünde 10 yerinden bıçaklayarak öldürdüğü iddiasıyla tutuklanan sanık Hüseyin Ayyıldız (27) hazır bulundu. Müştekiler İbrahim Eygi ve Didem Eygi duruşmaya katılmadı.

Sanık Hüseyin Ayyıldız, ifadesinde, Demet Eygi ile olay tarihinden yaklaşık 1 yıl önce işletmeciliğini yaptığı lokantada tanıştıklarını söyledi.

Arkadaşlıklarının bir süre sonra duygusal ilişkiye dönüştüğünü ve birlikte olduklarını öne süren sanık Ayyıldız, ifadesini şöyle sürdürdü:

''Demet'i benimle amcasının kızı tanıştırmıştı. Demet'le evlenmeyi düşünüyordum. Bu nedenle gayriresmi olarak birlikte yaşadığım eşimden ayrıldım. 1 çocuğum var. Demet bir süre sonra benden ayrılmak istediğini söylemeye başladı. Nedenini sorduğumda beni daha önce birlikte olduğu erkekler gibi kullandığını söyledi. Olay günü de önce arkadaşımla bir yerde yemek yedik ve alkol aldık. Kendisini telefonla arayarak görüşmek istedim. Olay yerine yemek yediğimiz arkadaşımla gitmiştim. Arkadaşım biraz uzakta bekledi. Demet Eygi 'Erkekler keriz. Sen de kerizsin' diyerek beni istemediğini söyleyip küfür etti. Alkolün etkisiyle kendimi kaybettim. Ne yaptığımı hatırlamıyorum. Pişmanım. Bilinçli ve şuurlu şekilde meydana gelen bir olay değildi.''

Mahkeme heyeti, sanık Hüseyin Ayyıldız'ı önce müebbet, daha sonra duruşmalardaki iyi halini göz önünde bulundurarak 25 yıl hapis cezasına çarptırdı.

İbrahim ve Didem Eygi'nin avukatları, karara itiraz edeceklerini ve olay sırasında yanında bulunan sanığın arkadaşı Cabbar K'nin de yargılanması amacıyla girişimde bulunacaklarını kaydetti

Hiç yorum yok: