Yeni Eğitim Dönemine Hazırlık... - Eğitim Haberleri

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Yeni Eğitim Dönemine Hazırlık...

Yenişehir Belediyesince İlçe Sınırlarında Bulunan İlköğretim Okulu ve Liselerde Temizlik, İlaçlama ve Bahçe Düzenlemesinin Yapıldığı Bildirildi.

Yenişehir Belediyesince ilçe sınırlarında bulunan ilköğretim okulu ve liselerde temizlik, ilaçlama ve bahçe düzenlemesinin yapıldığı bildirildi. Belediye Başkanı İbrahim Genç, yazılı açıklamasında, okulların tatil olduğu dönemleri değerlendirerek, temizliği, ilaçlanması ve bahçelerinin düzenlenmesi yönündeki çalışmalarına hız verdiklerini belirtti. Bu kapsamda çalışmaların bir program dahilinde sürdüğünü ifade eden Genç, şunları kaydetti: 'Bağımsız ve gelişmiş bir toplum olarak yaşamak istiyorsak, eğitime destek vermeliyiz. Ben eğitime verilen her emeğin ve hizmetin neticeye ulaşacağına inanıyorum. Bu kapsamda bizler de, öğrencilerimizin daha sağlıklı bir ortamda eğitimlerini sürdürebilmeleri için temizlik, ilaçlama, asfaltlama, bahçe düzenlemesi ve bakım çalışmalarını, ara vermeden sürdürüyoruz.' MERSİN

Hiç yorum yok: