Nevşehir'e Mühendislik Fakültesi - Eğitim Haberleri

2 Şubat 2010 Salı

Nevşehir'e Mühendislik Fakültesi

Nevşehir Üniversitesi (N.E.Ü) Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi kuruluyor.

Nevşehir Üniversitesi Rektörlüğü'ne bağlı olarak eğitim ve öğretim veren Fen Edebiyat Fakültesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ve Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültelerinden sonra Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi'nin de kurulma kararı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Nevşehir Üniversitesi 17 Mayıs 2007 tarihinde açılmıştı. Üniversite kurulunca Erciyes Üniversitesi'ne bağlı olan Nevşehir Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Nevşehir İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Nevşehir Sema-Vefa Küçük Sağlık Yüksekokulu, Meslek Yüksekokulu, Gazi Üniversitesi'ne bağlı olan Hacı Bektaş Veli Meslek Yüksekokulu ve Hacettepe Üniversitesi'ne bağlı olan Ürgüp Sebahat ve Erol Toksöz Meslek Yüksekokulu bünyesine katıldı. Üniversite, bunun yanı sıra Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Güzel Sanatlar Fakültesi ile Sosyal Bilimler Enstitüsü ve Fen Bilimleri Enstitüsünün de kurulmasıyla 4 fakülte, 1 yüksekokul, 3 meslek yüksekokulu, 2 enstitü, 1 araştırma merkezi ile eğitim- öğretim hayatına devam ediyordu.

Hiç yorum yok: