70'inde Okuma Yazma Öğrendi... - Eğitim Haberleri

17 Şubat 2010 Çarşamba

70'inde Okuma Yazma Öğrendi...

Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından açılan kursta kursiyerler sertifikalarını aldı.
Öğretmen Tülay Aktaş tarafından verilen bir aylık kursta okuma yazmayı söken 9 kursiyer düzenlenen programla sertifikalarını aldı. Kursiyerler, okumayı öğrendikleri için mutlu olduklarını söyledi. Görele Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından açılan kursta, dersler günde 4 saat üzerinden yapıldı. Yaklaşık 1 ay süren kurslarda başarılı olan; Sultan Özdemir, Hanife İmat, Pamuk Şahin, Hasan Dursun, Filiz Aydın, Emine Dursun, Emine Alacam, Nezire Tokaç ve Hüseyin İmat okuryazarlık belgelerini aldı. Öğretmenlerinin elinden okuryazarlık belgesini ve hediyesini Hanife İmat, sevinç gözyaşlarını tutamadı. İmat, "Şükür Allah'ıma bu günleri de gördüm artık ölsem de gam yemem." diye konuştu. Kursta başarılı olan kursiyerler, "Bize okuma-yazma kursu açan Görele Halk Eğitim yetkililerine ve hocamız Tülay Aktaş'a teşekkür ederiz. Burada aldığımız eğitimle artık gurbetteki sevdiklerimize mektup yazabileceğiz. Bu güne kadar eksik öğrendiğimiz dini bilgilerimizi de okuyup öğreneceğiz." şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: