Okul Var Öğrenci Yok... - Eğitim Haberleri

18 Ocak 2010 Pazartesi

Okul Var Öğrenci Yok...

İstanbul’daki 22 özel Rum okulundan halen faaliyette olan 11’inde toplam 214 öğrenci eğitim alıyor.

İstanbul'da Bakırköy, Yeşilköy, Beyoğlu, Tarabya, Yeniköy, Feriköy, Karaköy ve Kurtuluş'ta bulunan 9 ilköğretim okulu öğrenci yokluğu sebebiyle eğitim faaliyetini sürdürmüyor. Şehirdeki 22 özel Rum okulundan halen faaliyette olan 11'inde ise sadece 214 öğrenci eğitim var. Bazı okullarda sadece 2 öğrencinin ders aldığı sınıflar yer alırken, sadece bir öğrencisi bulunan okul dikkati çekiyor. Heybeliada Rum Erkek Lisesi ile Yuvakimyon Rum Kız Lisesi de faaliyette olmayan okullar arasında. Her birinin bir zamanlar 700-800 öğrenciye sahip olduğu belirtilen Rum okullarında bugün öğrenci sayısı 1-20 arasında değişiyor. Özel Kadıköy Rum İlköğretim Okulu'nda sadece bir erkek öğrenci eğitim görüyor.

Hiç yorum yok: