Burdur'a Fen Lisesi... - Eğitim Haberleri

19 Ocak 2010 Salı

Burdur'a Fen Lisesi...

2010–2011 eğitim öğretim yılında ilk öğrencilerini alacak olan fen lisesi, bir süre Veteriner Fakültesi binasında hizmet verecek. AKP Burdur Milletvekilleri Bayram Özçelik ve Mehmet Alp, yaptıkları ortak açıklamada, Burdur'un fen lisesi talebi resmi olarak onayladı. Konuyla ilgili bilgi veren milletvekilleri, "İstasyon Caddesindeki eski Kız Meslek Lisesinin bulunduğu binada eğitim ve öğretim vermekte olan Veterinerlik Fakültesi, Haziran ayında kampus alanındaki modern binalarına taşındıktan sonra, bu binamızda Fen Lisesi açılması teklifimiz Bakanlığımızca onaylanmış durumdadır" dediler. 2010-2011 yılında Burdur Fen Lisesi eğitim ve öğretime başlayacağı resmi olarak açıklayan vekiller, ayrıca "Burdur halkı adına, Milli Eğitim Bakanı ve bürokratlarına ve Başbakan Erdoğan'a teşekkür ederiz” diye konuştular.

Hiç yorum yok: