Öğretmenleri Askeri Helikopter Götürdü... - Eğitim Haberleri

18 Şubat 2009 Çarşamba

Öğretmenleri Askeri Helikopter Götürdü...

Muş'un Üçevler köyü yolunun kardan kapalı olması nedeniyle yörede görev yapan 5 öğretmen, askeri helikopterle köylerine götürüldü.

Muş'un güneyinde bulunan Üçevler köyü grup yolunun kardan kapalı olması nedeniyle yörede görev yapan 5 öğretmen, askeri helikopterle köylerine götürüldü. Muş'un dört köyünde, ikinci yarı yıl eğitim- öğretim çalışmaları 9 günlük gecikmeyle başladı. Muş'un 2 bin rakımlı Üçevler, Ağıllı, Ekindüzü ve Alaniçi ilköğretim okullarında görev yapan 5 öğretmen, bugün İl Jandarma Komutanlığı'na ait helikopterle, Üçevler Jandarma Komutanlığı bölgesine götürüldü. Öğretmenler Üçevler'den köylerine dağılarak ikinci yarı yıl için eğitim- öğretim çalışmalarına başladı. İl Milli Eğitim Müdürü İlhami Bayraktar, ikinci yarı yılın başladığı 9 Şubat'tan beri öğretmenlerin köylerine karadan gidemediklerini ve Öğretmenevi'nde kaldıklarını bildirdi. Bayraktar, “150 öğrencinin okuduğu Üçevler, Ağıllı, Ekindüzü ve Alaniçi ilköğretim okullarında görevli 5 öğretmen, köy yollarının kardan kapalı olması nedeniyle, 9 Şubat'ta köylerine gidemediler. Öğretmenleri 18 Şubat'ta köylerine ulaştırdık” diye konuştu. Öte yandan Üçevler Köyü yolunun ulaşıma açılması için Özel İdare Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, 20 günden beri çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bir işletme kredisi, kişisel krediler, konut kredisi kredileri, araç kredileri, öğrenci kredileri, konsolidasyon için teminatsız krediler, proje finansmanı vb. Mi arıyorsunuz? Kredi için doğru çözümleriz! Şirketlere ve bireylere% 2 faiz oranı düşük ve uygun fiyatlı krediler sunuyoruz. Bu nedenle, acil ve güvenli bir krediyle ilgileniyorsanız. Daha fazla bilgi için, lütfen bugün bize e-posta gönderin: Via: Elegantloanfirm@hotmail.com.