Öğretim Görevlisine Dedikodu İnfazı! - Eğitim Haberleri

24 Aralık 2008 Çarşamba

Öğretim Görevlisine Dedikodu İnfazı!

Harran Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesinde öğretim görevlisi olan Dr. Hasan Almaz, hakkında dedikodu yaptığı iddia edilen Leyla Y. tarafından silahlı saldırı sonucu öldürüldü.

Alınan bilgiye göre olay dün akşam saatlerinde Tılfındır Mahallesi'ndeki parkta meydana geldi. Aynı mahallede oturan 3 çocuk annesi Leyla Y., gittiği Abdülkadir Karahan Kütüphanesi'nde Harran Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Doğu Dilleri ve Edebiyatları Bölümü Öğretim Görevlisi Dr. Hasan Almaz (46) ile tanıştı. Leyla Y.'nin üniversite hocasıyla sık görüştüğü gerekçesiyle hakkında dedikoduların dolaşması üzerine kocasıyla tartıştı. Tartışma sonrasında Y., hakkında dedikodu yaptığını öğrendiği Almaz'ı konuşmak üzere Tılfındır Parkı'na çağırdı.

Parkta buluşan ikili arasında dedikodu nedeniyle tartışma yaşandı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine Leyla Y., üzerindeki ruhsatsız tabancayı çıkarıp, çevredekilerin bakışları arasında Dr. Hasan Almaz'a 8 el ateş etti. Vücuduna isabet eden 6 kurşunla ağır yaralanan Almaz, çağrılan ambulansla götürüldüğü Harran Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde hayatını kaybetti. Olayı duyan HRÜ Rektörü Prof. Dr. Halil Mutlu ile çok sayıda öğretim görevlisi de hastaneye geldi.

Olay sonrası kaçmaya çalışan Leyla Y., polis tarafından yakalanarak gözaltına alındı. Polisteki ilk ifadesinde, Almaz ile kütüphanede tanıştıklarını belirten Leyla Y. hakkında dedikodu çıkardığı gerekçesiyle Almaz'ı vurduğunu söyledi.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Hiç yorum yok: