Çelik'e 'Okumak İstiyorum' Feryadı... - Eğitim Haberleri

20 Kasım 2008 Perşembe

Çelik'e 'Okumak İstiyorum' Feryadı...

Babasını kaybeden ve annesinin rahatsızlığı nedeniyle evinin geçimini sağlayan Ağrılı Erhan, Hüseyin Çelik'e mektup yazarak yardım istedi.

Babasını kaybeden ve annesinin rahatsızlığı nedeniyle evinin geçimini sağlayan Ağrılı genç Erhan Mağlay, Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik'e mektup yazarak, “Devamsızlıktan kaldım ama okumak istiyorum. Lütfen yardım edin” çağrısında bulundu.

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik'e Ağrı'dan “yardım” talebi geldi. Ağrılı genç Erhan Mağlay, Bakan Çelik'e iki mektup göndererek, “okumak istiyorum, yardım edin” talebinde bulundu. Mağlay, Bakan Çelik'e gönderdiği mektubunda geçen yıl ve bu yıl devamsızlık nedeniyle sınıfını geçemediğini, okulu ve evi arasında çok uzak bir mesafe olduğunu anlattı. Mağlay, mektubuplarında, “Maddi durumum araçla gidip gelmeme imkan mahallinde olmuyordu. Babamın vefatından, annemin de rahatsızlığı nedeniyle imkan bulamıyordum, para bulamıyordum. Fakat ben okumak istiyorum. hem de çok okumayı seviyorum. Ben 12.09.1991 doğumluyum. Okumaya çok niyetliyim. Daha lise 1 öğrencisiyim. Böyle imkansızlıklar içinde çok sevdiğim okumamı bırakmak istemiyorum. Lütfen bana yardım edin” talebinde bulundu.
Bakan Çelik, Mağlay'ın mektuplarını Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne göndererek Erhan Mağlay için ne gerekiyorsa yapılmasını istedi.

Hiç yorum yok: