Aktütün'e İnternet Geldi... - Eğitim Haberleri

10 Kasım 2008 Pazartesi

Aktütün'e İnternet Geldi...

Geçen ay PKK'nın jandarma karakoluna yaptığı saldırı ile gündeme gelen Aktütün Köyü'ndeki ilköğretim okuluna internet bağlandı..

Hakkari'nin geçtiğimiz ay terör örgütünün jandarma karakoluna yönelik saldırısı ile gündeme gelen Şemdinli İlçesi'ne bağlı Aktütün Köyü'ndeki ilköğretim okuluna uydu sistemli internet bağlantısı kuruldu.

Şemdinli'de, telefon ve internet erişimi götürülemeyen köy ve mezraalardaki okullara, ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından uydu üzerinden internet bağlantısı kurma çalışmalarına başlandı. Bu kapsamda ilçeye 50 kilometre uzaklıktaki Irak sınırında bulunan Aktütün Köyü'ndeki Jandarma Teğmen Nadir Ozan İlköğretim Okulu'nda uydu sistemli internet bağlantısı oluşturuldu.

OKULUN EKSİKLERİ GİDERİLDİ

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri, telefon bağlantısının olmadığı sınır köylerindeki okullara, uydu bağlantısıyla ulaşmaya çalışıldığını, tüm köy ve mezraalardaki okullara internet hattı çekildiğini bildirdiler. Gerek Milli Eğitim Bakanlığı, gerekse hayırsever vatandaşların katkısıyla Aktütün Köyü'ndeki okulda birçok eksikliğin giderildiğini vurgulayan yetkililer, ilgililere, yardımlarından dolayı teşekkür ettiler. Aktütün Köyü'ndeki öğrenciler de sürekli terör olaylarıyla anılan köylerinden internet aracılığıyla dünyaya bağlanacak olmanın mutluluğunu yaşadıklarını dile getirdiler.

Hiç yorum yok: