ADANA TİCARET ODASI'NDAN EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI - Eğitim Haberleri

17 Ekim 2008 Cuma

ADANA TİCARET ODASI'NDAN EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI

Adana Ticaret Odası, Adana Eğitim ve Kültür Vakfı adıyla bir vakıf kurdu.
Başbakanlık Vakıflar Genel Müdürlüğü'nün, Resmi Gazete'de yayımlanan ilanına göre, 300 bin YTL mal varlığı ile kurulan Adana Eğitim ve Kültür Vakfı'nın merkezi Adana olacak.




Adana Ticaret Odası, Adana Eğitim ve Kültür Vakfı adıyla bir vakıf kurdu.
Başbakanlık Vakıflar Genel Müdürlüğü'nün, Resmi Gazete'de yayımlanan ilanına göre, 300 bin YTL mal varlığı ile kurulan Adana Eğitim ve Kültür Vakfı'nın merkezi Adana olacak. Vakfın amacı ise şöyle:

"Özellikle eğitim, öğretim ve kültür hizmetleri konularında faaliyette bulunmak üzere genç nesillerin; Atatürkçülüğü, Atatürk ilke ve devrimlerini, demokrasiyi, laikliği ve cumhuriyet yönetimini özümseyip bir yaşam biçimi haline getiren, bilimsel ve rasyonel düşünceyi özümsemiş, bilgili, kültürlü, çağdaş teknolojiye hakim, bilgi ve teknoloji üretebilen ve bunu insanlığın yararına kullanabilen, yüksek iş ahlakına ve iş disiplinine sahip, uluslararası düzeyde rekabete hazır, üretici, yaratıcı, girişimci ve üstünlük sahibi, ülkemize ve tüm insanlığa daha yararlı, insana, çevreye değer veren bireyler olarak yetişmelerine, ayrıca yaşam boyu eğitim anlayışına uygun olarak her yaş ve seviyedeki insanın bilgi ve kültür yönünden gelişmesine üretici ve yararlı hale gelmesine çalışmak, hizmet etmek ve katkıda bulunmak."

Hiç yorum yok: