Vekil İle Milli Eğitim Müdürü Tartıştı... - Eğitim Haberleri

15 Eylül 2008 Pazartesi

Vekil İle Milli Eğitim Müdürü Tartıştı...

AK Parti Yalova Milletvekili İlhan Evcin'in Yalova Milli Eğitim Müdürü Şevki Genç'i makamında ziyareti tartışmaya dönüştü.

AKP Yalova Milletvekili İlhan Evcin ve Milli Eğitim Müdürü Şevki Genç arasında ihale usulsüzlüğü nedeniyle yaşanan tartaklama, tepki gördü. CHP Yalova Milletvekili ve TBMM Milli eğitim komisyonu üyesi Muharrem İnce, AKP Milletvekili İlhan Evcin'in makam basıp İl Milli Eğitim Müdürünü tartakladığını, olayın gerçek nedeninin Milletvekili Evcin'in eniştesine ihalenin verilmemesinden kaynaklandığını savundu.


CHP Yalova Milletvekili İnce, bir öğretmene devletin bir binasında şiddet uygulamanın, olayın vahametini ortaya koyduğunu söyledi. İnce, “Müdür diyor ki 'ihalede eksik varmış, yüksek fiyat vermişti ondan vermedim'

Vermezsin he, döverim. İşin daha da kötü tarafı milli eğitim müdürü de ortaya çıkıp, bana böyle yapıldı, kınıyorum demiyor. Kapatmaya çalışıyor, yani kol kırılır yen içinde kalır mantığında. Burada olan insanların hemen hemen çoğu onlarla aynı dünya görüşünün insanları değil. Ama biz şiddeti kınamak için buraya geldik. Onlara diyoruz ki bak AKP sen yüzde 47 oy almış olabilirsin. Tek başına iktidar da olabilirsin ama bu ülkenin öğretmenlerine bu ülkenin memurlarına, bu ülkenin yöneticilerine el kaldırırsan o elini kırarız” diye konuştu.

Hiç yorum yok: