Ankara Üniversitesi Artık Gölbaşı'nda... - Eğitim Haberleri

13 Eylül 2008 Cumartesi

Ankara Üniversitesi Artık Gölbaşı'nda...

Ankara Üniversitesi Gölbaşı 50. Yıl Yerleşkesi, ilk öğrencilerine hizmet vermeye başladı.

Yerleşkede, ilk olarak Ankara Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu eğitim öğretime başlayacak. Yüksekokulu kazanan 1800 dolayında öğrencinin kayıt işlemleri sürüyor.

Yabancı Diller Yüksekokulu Sekreteri Mikail Dursun, yerleşkeye temmuzda taşındıklarını belirterek, "yüksekokulda eğitim öğretim 6 Ekimde başlayacak. Şu anda yerleşkedeki tek okul biziz. Ankara Üniversitesi Yerleşkesi Sosyal Tesisi de, yeni eğitim öğretim yılıyla açılacak. Burada, yüksekokulumuzdaki 1800 öğrenci, 100 okutman ve 50 personele yemek verilecek. Tesiste toplantı salonları, kiralık dükkanlar, sergi salonları, misafir odaları bulunacak" dedi.

Yabancı Diller Yüksekokulu, Teknokent ve Sosyal Tesis'in bulunduğu yerleşkeye ulaşım, Gölbaşı'nda çalışan minibüsler vasıtasıyla sağlanıyor.

Yerleşke için EGO'nun otobüs tahsis edeceği belirtildi.

Yerleşkeye Kredi ve Yurtlar Kurumunca 760 kapasiteli yurt inşa edilecek. Sosyal donatılarıyla yapılması planlanan yurt inşaatının gelecek akademik yıla kadar bitirilmesi planlanıyor.

Hiç yorum yok: