Üniversite Öğrencilerine Müjde! - Eğitim Haberleri

20 Ağustos 2008 Çarşamba

Üniversite Öğrencilerine Müjde!

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, öğrenci affına ilişkin tasarı taslağı hazırladıklarını açıkladı. Çelik, öğrenci affı yasa tasarısının Meclis’te olacağı tarihi de söyledi.

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, öğrenci affına ilişkin tasarı taslağı hazırladıklarını açıkladı. Çelik, öğrenci affı yasa tasarısının Ekim ayında Meclis'te olacağını söyledi.
Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, Başkent Öğretmenevi'nde “Öğretmenevleri Tanıtım Sergisi”nin açılışına katıldı. Çelik, burada gazetecilerin sorularını yanıtlarken, öğrenci affına ilişkin olarak, YÖK'ten beklenen raporun geldiği ve bu yönde öğrenci taslağının hazırlandığı yanıtını verdi. Çelik, “Biz tasarı taslağını hazırladık, ancak paylaşımcı konumunda olan diğer kuruluşlarla paylaşıyoruz. Son şeklini veriyoruz. Hangi tarihten itibaren af çıkarılması gerekiyor, kimleri kapsaması gerekiyor, bunları tartışıyoruz. Yani vazgeçme söz konusu değil. Temelde aflara çok sıcak bakmıyorum. Kaç kişinin af beklediği, hangi gerekçelerden dolayı af beklediği ile ilgili gerekli dokümanlar geldikten sonra, ben de böyle bir affın ama kapsamı, zamanı, şekli tartışıldıktan sonra çıkarılması gerektiğini düşündüğüm için bu tasarıyı hazırladık” dedi. Çelik, tasarı taslağının Eylül ayında Bakanlar Kurulu'na gönderileceğini belirterek, “Ekim ayında da açılır açılmaz af Meclis'in gündeminde olacak” dedi.

Hiç yorum yok: