Gönül Köprüsü Denizle Buluştu... - Eğitim Haberleri

6 Haziran 2008 Cuma

Gönül Köprüsü Denizle Buluştu...

Turkcell ve Milli Eğitim Bakanlığı’nın ortaklaşa düzenlediği Gönül Köprüsü projesi, hayatı boyunca deniz göremeyenleri, Boğaz’la buluşturdu.

Turkcell ve Milli Eğitim Bakanlığı'nın ortaklaşa düzenlediği Gönül Köprüsü projesi, hayatı boyunca deniz görme fırsatı bulamayan öğrencileri, Boğaz'ın mavi sularıyla buluşturdu

Turkcell ve Milli Eğitim Bakanlığı'nın işbirliği ile Diyarbakır'da geçtiğimiz gün start alan “Gönül Köprüsü” projesi kapsamında İstanbul'da kalan 210 öğrenci, Boğaz Turu'na çıktı. Aralarında denizi ve Boğaz'ı ilk kez gören öğrencilerin de bulunduğu kafile, 2 saat boyunca İstanbul'un tarihi ve kültürel değerlerini ilgiyle takip etti.

Diyarbakır'da Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik ile Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv'in başlattığı proje kapsamında Boğaz turuna çıkan öğrencilerin keyfine diyecek yoktu. Diyarbakır Anadolu Otelcilik ve Meslek Lisesi Öğrencisi Ayşegül Kalkan, “İstanbul Boğazı'nı ilk defa görüyorum. Kızkulesi ile Boğaz'ı televizyonlardan görmek ile yakından görmek çok farklı bir duygu” derken, aynı okuldan Bahar Asan (15) ise, “Diyarbakır'da hayat biraz durgun İstanbul'da ise çok hareketli, Boğaz ve denizin güzelliğine hayran oldum” diye konuştu.

Hiç yorum yok: