Aynı Adrese İki KPSS Giriş Belgesi... - Eğitim Haberleri

26 Haziran 2008 Perşembe

Aynı Adrese İki KPSS Giriş Belgesi...

ÖSYM, daha önce Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS)'nda yaşanan hatayı bu kez Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) öncesinde yaptı.

İki ayrı memur adayının KPSS Giriş ve Kimlik Belgesi, aynı zarfın içinde postalandı. Adapazarı merkezde oturan Hüseyin Atasoy, kendi zarfından çıkan Esra Kösa'ya ait sınav giriş belgesini, Akyazı ilçesine ulaştırarak, memur adayının mağdur olmasını engelledi. 28-29 Haziran'da yapılacak olan ve memur adaylarının büyük bir heyecanla beklediği sınav belgeleri ÖSYM tarafından adreslere postalandı. Ancak postalama işlemi sırasında ciddi sıkıntılar yaşanıyor. Adapazarı'nın Akyazı ilçesinde oturan Esra Kösa'nın belgesi, bir başka zarfın içinde formda yer almayan Adapazarı merkezine gönderildi. Kösa'nın belgesi Hüseyin Atasoy'un zarfından çıktı. Duyarlı vatandaş, zarfı alır almaz belgeyi sahibine ulaştırmak için hemen harekete geçti. Atasoy, "Adayın mağdur olmaması için hemen internetten bir araştırma yaptım. İlçede soyadları tutan birkaç kişinin telefonuna ulaştım. Sonunda tanıdıkların yardımıyla Esra Kösa'ya ulaşarak formunu teslim ettim." dedi. Esra Kösa, belgesinin eline geç de olsa ulaşmasından mutluluk duyduğunu söyledi. Kösa, "Belgemin geciktiğinin farkındaydım. Ama gelir düşüncesi taşıyordum. Başka bir adayın zarfı içine konulduğunu öğrendiğimde şaşırdım. Bu sınava mutlaka girmeyi istiyordum. En azından duyarlı bir insanın zarfına denk gelmiş. Sağ olsun bana ulaştırdı. Bu güzel davranışını hiç unutmayacağım." diye konuştu. ÖSYM, ÖSS öncesi de Trabzon'da oturan öğrencinin sınav giriş belgesini başka bir zarfın içerisinde Tunceli'ye göndermişti.

Hiç yorum yok: