Yükseköğretim Kurulu üyesi Prof. Dr. Ali Ekrem Özkul Manas Üniversitesi Mütevelli Heyet Üyeliğine atandı. - Eğitim Haberleri

8 Mayıs 2008 Perşembe

Yükseköğretim Kurulu üyesi Prof. Dr. Ali Ekrem Özkul Manas Üniversitesi Mütevelli Heyet Üyeliğine atandı.

Yükseköğretim Kurulu üyesi Prof. Dr. Ali Ekrem Özkul Üniversitesi Mütevelli Heyet Üyeliğine atandı.
Milli Eğitim Bakanlığı'na ait atama kararları bugünkü Resmi Gazete'de yayımlandı. Tokat İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Albayrak, Giresun Millî Eğitim Müdürlüğü görevine getirildi. Giresun Milli Eğitim Müdürü Halit Azizoğlu ise Bakanlık tarafından Nisan ayı sonunda görevinden alınmıştı. Daha önce Milli Eğitim Bakanlığı Araştırma, Planlama ve Koordinasyon Kurulu Başkanlığı Uzmanı olarak görevlendirilen Azizoğlu, Ankara 3. İdare Mahkemesinin yürütmeyi durdurma kararı üzerine yeniden Giresun Milli Eğitim Müdürlüğü görevine yeniden başlamıştı. 24 Nisan'da Resmi Gazete'de yayımlanan karar ile ise başka bir göreve atanmak üzere görevinden alınmıştı.
Adana'da bir süre müfettişlik görevi yapan Hasan Alaköse'nin de Adana'ya İl Milli Eğitim Müdürü olarak, Yükseköğretim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Ali Ekrem Özkul'un Manas Üniversitesi Mütevelli Heyet Üyeliğine atanmasına ilişkin karar da Resmi Gazete'de yayımlandı. Özkul, Türkiye ve Kırgızistan hükümetlerinin eğitimde işbirliğini artırması için birlikte kurduğu Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Mütevelli Heyet Üyeliği yapacak. Kırgızistan Eğitim Bakanı İşengül Bolcurova ve beraberindeki heyet geçtiğimiz gün Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik'in yanı sıra YÖK Başkanı'nı ziyarette bulunmuştu.

Hiç yorum yok: